Livrare produse iluminat led pe www.led-box.ro
LED-BOX.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a LED-BOX.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie. Pentru info vezi : si

Livrare produse

Livrare produse

Costul transportului pentru orice comanda sub 199 lei este de 15 lei/ comanda indiferent cate produse ai in cosul de cumparaturi.

Daca comanzi produse ce cumulat au o valoarea peste 199 lei beneficiezi de transport gratuit oriunde in tara.

Stim cat de important este pentru tine ca produsele comandate sa ajunga repede. Indiferent de valoarea comenzii plasate, produsele vor ajunge la adresa aleasa de tine pentru ca am ales sa colaboram cu unele dintre cele mai bune firme de curierat de pe piata din Romania - Urgent-Cargus Curier și GLS Curier.

Livrarea produselor comandate de pe site-ul led-box.ro se efectueaza pe intreg teritoriul tarii, utilizand serviciile de curierat rapid Urgent-Cargus Curier, GLS sau Poșta Română.

În cazul în care nu te aflii pe teritorul României te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email la info@led-box.ro și stabilim ce se poate face în fiecare caz în particular.

Urgent Cargus curier percepe o taxă de KM extra pentru localitățiile care nu se regăsesc in zona 0 ( calculator cargus km extra )

În cazul în care localitatea se regăsește in zona KM extra curier Cargus livrarea se face prin GLS curier sau Poșta Română fără să notificăm in prealabil clientul.

Livrarea produselor se face de luni pana vineri (sambata doar in orasele mari), exceptie facand sarbatorile legale, iar produsele ajung la destinatie in 24-48 de ore, in functie de ora la care a fost plasata comanda. Inainte de livrare vei fi contactat (telefonci sau prin SMS)  de catre agentul Cargus curier și GLS Curier pentru a fi informat legat de intervalul orar pentru livrare.

Daca, timp de 8 zile, curierul nu poate livra produsele din comanda plasata pe led-box.ro din diverse motive, din vina ta, sau daca produsele nu vor fi ridicate de la centrul firmei de curierat, vei fi considerat raspunzator pentru plata cheltuielilor de transport dus-intors.

Important: In cazul produselor personalizate, confectionate special pentru tine, termenele de livrare se pot prelungi. Consultantii nostri de vanzari te va anunta cu privire la termenul de livrare al produselor personalizate, acesta putand ajunge pana la 7 zile.

Mai jos gasesti cele mai frecvente intrebari legate de livrarea si receptionarea produselor:

Daca nu sunt eu acasa poate sa ridice alta persoana coletul?

Da. Nu este nevoie sa ridici personal coletul. Poate fi orice persoana de la adresa de destinatie sau chiar vecinii.

Adresa de livrarea trebuie sa coincida cu adresa de pe cartea de identitate?

Nu. Adresa de livrarea trebuie sa fie o locatie unde stii ca vei fi de gasit in ziua in care se stabileste ca va avea loc livrarea (poate sa fie la locul de munca sau adresa vecinului daca stii ca este mereu acasa)

Care este intervalul de livrare a coletelor?

Cargus curier și Gls Curier livreaza de luni pana vineri in intervalul orar 8-17. Pentru livrarile ce au loc sambata, intervalul orar este de 8-14 și doar prin Cargus Curier.

Cum procedez daca in intervalul orar 8-17 nu am o adresa fixa unde pot fi gasit?

In acest caz fie rogi o alta persoana sa ridice coletul pentru tine, fie optezi pentru ridicarea coletelor din sediul curier din localitatea ta.  De asemenea, ai putea sa te intalnesti cu agentul de livrare pe traseu (adica agentul, cand ai disponibilitatea, iti va spune unde se afla si iti va preda coletul in strada) In functie de cat de aglomerat esti tu sau cat de aglomerat este traseul agentului, aceasta varianta este mai putin sau mai mult de recomandata.

Curierul aduce coletul pana in fata blocului sau urca si pana la etaj ?

Livrarea coletelor prin firma se realizeaza de la usa la usa. Aceasta procedură presupune ca produsele comandate vor ajunge pana la tine si la etajul „x” apartamentul „y” daca este cazul.

Dacă produsele sunt grele sau foarte voluminoase este necesar să discutați cu persoana care livrează către dv. In astfel de cazuri livrarea are loc dupa stabilirea de catre curier a unei ore exacte de livrare, cand exista din partea clientului o persoana in masura sa ajute curierul sa aduca pachetul voluminos exact la etajul/apartamentul dorit. In cazul in care din partea clientului nu exista nici o persoana disponibila, livrarea poate fi amanata cu 24 ore pentru a putea beneficia de ajutorul unui alt angajat Cargus.

Pot verifica continutul coletului la livrare inainte de a achita curierului?

NU, oferim  posibilitatea de a verifica coletul la livrare. Produsele pe care le comercializăm sunt toate produse care necesită conectarea la o sursă de curent pentru a vedea funcționarea lor. Curierul nu este autorizat să facă acest lucru și nu vă lasă să deschideți și să testați produsele. Avem o politică de retur foarte bună, în cazul in care doriți să returnați produsele vă stăm la dispoziție.

Ce se intampla daca nu am fost la adresa de livrarea in perioada cand ar fi trebuit sa imi fie livrat coletul?

Faptul ca nu ai fost la adresa de livrarea implica automat amanarea livrarii. Verifica daca pe numarul de telefon mentionat in comanda nu ai primit apeluri de la un numar de telefon necunoscut sau un SMS. Este foarte posbil ca agentul de livrare sa fi incercat sa te contacteze. Pentru a lua legatura cu agentul de livrare, te rugam sa suni la numarul respectiv pentru a stabili o alta data cand vei putea receptiona coletul. In cazul in care nu ai nici o notificare pe telefon, incearca sa suni direct la sediul central Cargus la numerele de telefon 021 9330 pentru Bucuresti si 021 9282 pentru provincie. Poti sa apelezi si la numerele noastre de telefon pentru a-ti putea oferi exact numarul notei de transport corespunzatoare comenzii tale.

Cum procedez daca vreau sa schimb adresa de livrare pe care am mentionat-o cand am plasat comanda?

In acest caz exista doua situatii: Daca doresti sa schimbi aceasta adresa inainte ca si coletul sa fi plecat de la noi de la depozit (adica pana in ora 15) trebuie sa ne contactezi telefonic, iar noi vom modifica fara probleme nota de transport.

Daca doresti schimbarea adresei odata ce coletul este in curs de livrare, solicitarea ar trebui sa fie realizata direct catre curierul care te va contacta pentru livrare. In cazul in care noua adresa nu este in aria de acoperire a curierului de la prima adresa, curier ce se afla in posesia coletului tau, este posibil ca livrarea sa se amane cu o zi. Amanare poate avea loc daca curierul de la prima adresa nu ajunge inapoi in depozit in timp util, astfel incat curierul de la a 2 a adresa sa poata ridica spre livrare coletul la adresa dorita.

Daca ai nelamuriri sau pentru informatii suplimentare ne poti contacta telefonic.

Pot fi facute livrari si in afara Romaniei?

Putem efectua livrări in spatiul comunitar al EU . Pentru acest lucru este nevoie însă să ne contactați in prealabil să stabilim exact procedura si costurile cu dv.

Pot plasa o comanda pe care sa o achit eu, iar comanda sa fie livrata la o alta adresa fara nici o taxa?

Da, acest lucru este posibil. Daca plasezi comanda online trebuie sa completezi o adresa diferita pentru livrare si sa selectezi ca metoda de plata, plata prin transfer bancar (in acest caz vei primi pe mail o factura proforma pe care va trebui sa o achiti fie prin internet banking, fie direct la banca). Daca doriesti sa plasezi telefonic comanda, poti plati doar in baza unei facturi proforme pe care o vei primi pe mail.

Cum ar trebuii sa procedez daca coletul pe care urmeza sa-l primesc prezinta semne importante de avariere? De unde stiu ca si continutul nu este avariat ?

Desi cazurile in care si continutul este avariat sunt extrem de rare , in acesta situatie te rugam sa ceri curierului sa completati un “raport de avariere”. Acest raport va fi util societatii noastre si conducerii Cargus pentru a identifica responsabilii in randul angajatilor pentru avarierea acelui colet.

Completarea acestui raport presupune pentru tine doar o “plasa de siguranta” si anume daca si continutul este deteriorat, tu vei primi in 24 ore un alt produs fara nici o cheltuiala in plus.

Neaparat un raport de avariere trebuie sa ramana la tine si sa fie semnat de catre curier


Loading...
Loading...
Loading...